onsdag 12. juni 2019

To små partykort

Her har jeg laget to småkort til festlige anledninger. Jeg hadde et stempelsett som jeg har hatt lenge uten å ha brukt det. Jeg fant liksom aldri en passende anledning. Men nå måtte jeg bare bruke det. :-)

Jeg har brukt en stempelplate fra Clearly Besotted (Let's party). Ballongene tilhører teksten, mens stjernene er på en annen stempelplate (Star confetti). Jeg har pyntet med paljetter fra Pretty Pink Posh på begge kortene.

På dette kortet har jeg brukt Distress oxides i fargene Dusty concord og Picked raspberry og sprutet på litt vann. Stjernene er embosset i hvitt og teksten stemplet med Versafine Onyx black til slutt.

Ballongene er stemplet med helt lys stempelpute og fargelagt med no lines-teknikk.
Turkis: BG49, 45, 32, 11
Rosa: RV69, 19, 14, 13, 10
Gul: Y38, 08, 02, 00
Distress oxides i bakgrunnen i matchende farger: Peacock feathers, picked raspberry og Squeezed lemonade. Sprutet litt vann på for den fine oxide-effekten.

Teksten er stanset ut med Rayher bannerdie og limt på med limputer. Ballongene er også limt på med limputer i litt ulike høyder.




2 kommentarer: