lørdag 15. juni 2019

Fotballkort

Jeg begynner å se slutten på alle konfirmasjonskortene nå, det har vært en travel vår :-) Men jeg synes det er veldig moro å få bestillinger til ulike anledninger. Det er jo helt supert å lage noe som gjenspeiler mottakeren. Om det er farge, hobby, interesser eller annet. Det er like moro hver gang :-)

Mønsterark fra Papirdesign, det har vært en gjenganger siden i høst og nå kan jeg nesten ikke huske sist jeg brukte ark fra en annen produsent! :-) De har jo så mange som passer så godt til ulike anledninger. Det er mye resteark på dette kortet også, som de foregående. Håper jeg klarer å holde steamen oppe med bruk av restepapir! 

Bokstaver fra Nellie Snellen, tall fra Scrapmagasinet, die fra Papirdesign og ramme (som bildet er stanset ut med) fra My Favorite Things. Fotballen er klippet ut fra et annet ark og montert på limputer, det samme med tekstdie'en. En punch er brukt til å lage stjernekanten. 

Topphengslede kort er også noe jeg lager mye av. De gjør seg godt på et gavebord ettersom de kommer opp i høyden og står av seg selv. Jeg har også laget en rygg på dette kortet ettersom det er en pengelomme på innsiden. Uten rygg vil kortet sprike veldig.

Pengegaver er jo det de fleste konfirmanter får. Her er det stempler fra Papirdesign og en fotballspiller fra Dixi Craft.


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Papirdesigns juniutfordring: ungdommelig


4 kommentarer:

  1. Ingen tvil om hva denne konfirmanten liker å holde på med, fint kort. Takk for at du deltar hos Papirdesign :-) Hilsen DT Rita

    SvarSlett
  2. Stilig fotballkort, og like flott på innsiden! Takk for at du deltar hos Papirdesign!

    SvarSlett
  3. Nydelig kort 🤗 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign.Hilsen DT May-Britt

    SvarSlett
  4. Kult fotballkort, digger hvordan du har harmonert både fremsiden og innsiden av kortet. Tusen takk for at du deltar hos oss i Papirdesign i juni. Klem fra Linda

    SvarSlett