søndag 9. juni 2019

Kort med Dahlia Turnabout-stempel

Her har jeg prøvd meg på et turnabout-stempel og brukt ulike farger i grønt. Er jo litt svak for grønt, selv om jeg ikke bruker det så mye på kort :-) Til dette kortet valgte jeg å bruke store bokstaver som er poppet opp fra bakgrunnen.

Jeg hr brukt et stempel fra Concord & 9th - Dahlia turnabout. Det finnes flere ulike slike turnabout-stempler og felles for de er at man bruker stempelplattform og stempler samme stempel fire ganger og snur det 90 grader for hver gang. Bruker man ulike farger blir det flotte mønstre. Her har jeg valgt å bruke  ulike grønntoner. Jeg har valgt Distress Oxide i fargene Pine Needles, Mowed Lawn, Iced Spruce og Bundled Sage. 

Så har jeg stanset ut de store bokstavene med dies fra Altenew, stanset ut de samme bokstavene i mosegummi og limt disse sammen. Så har jeg limt bokstavene tilbake i "hullene". Teksten under er fra Huldra Designstudio

For rammen rundt har jeg brukt en die med sømkant og embosset denne. Pyntet med litt bling til slutt.

Teksten inni er også fra Huldra designstudio.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar