søndag 23. juni 2019

Årets siste konfirmasjonskort

Da har jeg endelig kommet til det siste konfirmasjonskortet jeg har laget i år. Det er mulig det blir noen flere til høsten, men i vårt distrikt er det som regel på våren det er konfirmasjoner. Dette kortet er laget på bestilling til en som digger hester og bestiller ville ha med bilde. Restepapir-prosjektet mitt fortsetter, her er det også brukt kun resteark! :-)


Siden jeg ikke har spurt konfirmanten selv eller foreldre, har jeg sløret til bildet. Mønsterark er fra Papirdesign. Har brukt ark herfra på nesten alt av kort det siste halve året. De har jo ark til alle mulige anledninger og de kan fint kombineres med ulike serier. Her har jeg brukt et gammel tre-ark sammen med de lilla. Tekstdie fra Papirdesign, bokstaver fra Scrapmagasinet og ramme fra Marianne Design. Denne er embosset og svertet litt for å få frem strukturen.

Denne jenta var svært glad i hester og da har jeg valgt å få frem det. Hestedie fra Marianne Design, embosset og svertet med svart og brun Distress for å få frem detaljene. Her har jeg brukt blomster fra Wild Orchid crafts og noen jeg kjøpte i Thailand i fjor. Disse er det ikke noe merke på, kjøpte de i en butikk med tegne- og skrivemateriell :-)

Innsider med pengelomme (så klart), stempler fra Papirdesign og en hest til (også fra Marianne Deisgn). Skrivefelter har fått en ramme fra My Crafty Times. Dette merket finnes ikke i noen butikk, jeg kom over de for noen år siden, en norsk dame som hadde fått laget opp disse selv. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar