søndag 20. mai 2018

Kort til en strikkeglad dame

For en stund siden fikk jeg bestilling på et kort til en strikkeglad dame. Og da passet det jo perfekt å bruke strikkeark-serien til Papirdesign. Damen var også glad i å bake, derfor ble det med et panel av dette også (fra en juleserie fra Papirdesign).

Motivet er funnet på nett for lenge siden, har hatt det lagret på min pc så jeg husker ikke helt hvor jeg har funnet det. Under motivet er det en doily fra Prima, blomster fra WOC og en større kakeserviett som bare synes litt under der igjen. Charms fra Korthobby. Bokstavene er fra Marianne Design. Alle kanter er rufset.

Blomster og blader i ulike farger.

Innsider med tekst og skrivefelt. Stempler fra både Papirdesign (tekst venstre side), Norsk Stempelblad (tekst høyre side) og Kort og Godt (cupckake - annengangsstemplet).

Denne teksten er fra utklippsarket i strikkeserien, og jeg falt for denne. Synes den var skikkelig kul! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar