torsdag 3. mai 2018

Konfirmantkort

Hei I dag viser jeg frem et konfirmasjonskort jeg har laget på bestilling. Bestiller ville ha noe med data og fotball og da fikk jeg brynet meg på denne herlige gutten fra Mo Manning.

Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design og dies fra Lifestyle Craft og Spellbinders. Ellers har jeg brukt charms fra Korthobby, filmstripe fra Tim Holtz, dotter og perler fra Papirdesign, bruskork med tekst fra Norsk Stempelblad og konfirmant-die og bokstaver fra Scrapmagasinet. Fotballene har jeg funnet på nett, printet ut i litt ulike størrelser og klippet ut.

Kortet er et staffelikort og på skrivefeltet er det et annet stempel fra Norsk Stempelblad. Har brukt limputer flere steder: på noen av fotballene og under panelene. 

Motivet er farget med Copics i følgende farger:
Hud: E11, 21, 01, 00, 000
Hår: E59, 57, 55, 08, 01
Skjorte: BG78, 75, 72, 70
Bukse: B99, 97, 95, 93, 91
Sko og kontroll: C9, 7, 5, 3, 1
Chipspose og brusboks: R59, 56, 46, 21, Y17, 11, C3, 1
Teppe: W8, 5, 3,1 

Jeg bruker mye limputer på prosjektene mine. Synes de gir fin dimensjon på kortene, liker at ikke alt blir så flatt...

Innsider med en liten tekst fra Norsk Stempelblad. Bestiller ville ha litt ekstra skriveplass, så da fikk det bli på de små innsidene.

Det skulle også være pengelomme på kortet og det fikk bli på baksiden. Håper kortet falt i smak hos mottaker like mye som det gjorde av bestiller :-)


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Kreativ Scrappings maiutfordring: konfirmasjon
- Scrappegarasjens utfordring #44: 3D (staffelikort må vel gå som 3D? :-)
- Scrap from your heart #21: konfirmasjon
- Scrappiness' utfordring #4: konfirmasjon

6 kommentarer:

  1. Knallstilig kort!! Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrappegarasjen!
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  2. Veldig stilig!
    Takk for at du tok utfordringen hos Scrappegarasjen!
    DT-May Linda

    SvarSlett
  3. Så utrolig stilig kort. <3 Flott fargelegging. :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness denne mnd. Lykke til. :-)

    Klem DT Line

    SvarSlett
  4. Knalltøft og forseggjort kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping! :)

    DT Linda

    SvarSlett
  5. Tøft kort, kule detaljer. Nydelig fargelegging. Takk for at du scrapper med oss i Scrap From Your Heart. Klem DT-Gunn

    SvarSlett