søndag 6. mai 2018

Brettekort med sommerfugl

Hei! Her har jeg laget et enkelt brettekort. Ikke så avansert bretting, men en liten hemmelighet på innsidene ;-)

Her har jeg brukt den største sommerfuglen i dette settet, embosset med sølv super fine embossingpulver i tre omganger for å få en helt dekket og glatt overflate. Under sommerfuglen har jeg klippet ut to sommerfugler til (tegnet bare rundt die'en og klippet ut), en i hvit vellum og en i blå Bazzill. Ellers har jeg brukt oval stitch-die og "Happy"-die fra Lawn fawn (stempel og die). Denne er også satt på limputer (klippet til ekstra små biter slik at de passet bak bokstavene).

Mønsterark er fra Kaisercraft - Wandering Ivy collection og noen paljetter her og der.

 Når kortet brettes ut kommer "hemmeligheten" frem :-)

En mindre sommerfugl, laget på samme måte som den på forsiden :-) Her har jeg brukt en sommerfugl fra dette settet. Tekstene er fra Avery Elle og kommer sammen med dette flotte blomsterstempelet.


Ønsker alle sammen en super kreativ dag! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar