torsdag 10. mai 2018

Bryllupskort til en kollega

Dette kortet ble laget til en kollega og publisert i juniutgaven av Ett Trykk i fjor. Oppgaven var svart-hvitt og jeg hadde lyst til å lage noe nytt. Hadde en tanke om å ha både en kjole og dress på samme kort, og etter litt inspirasjon på nett, hadde jeg idèen klar.

Kortet består i hovedsak av svart og hvit Bazzill, med litt mønsterark (Ladybug and Friends) bak kjolen. Øvre del av kjolen er embosset og jeg har limt på bling i kryssene (vanskelig å se på bildet), perlebånd rundt og en blonde samt blingbånd i livet. Selve skjørtet er også embosset, tyll oppå, perlebånd og silkeblonde nederst. Teksten er fra North Star Design.

Dressen er laget med sort Bazzill, sløyfen er klippet til. Hvit "skjorte" inni med kun en ekstra hvit stolpe under halvperlene og sløyfa.



Kortet holdes igjen av kjolen, uten annen låsemekanisme.


Innsider med skrivefelt. Bling fra Rayher i hjørnene. Stempler fra North Star Design.

Detaljbilde.

Baksiden med ny tekst, også denne fra NSD. 



1 kommentar:

  1. Stilig bryllupskort. Eg har laga eit par liknande bryllupskort, men kan hende eg "låner" eit par av dine detaljer ein annan gong :)

    SvarSlett