fredag 18. mai 2018

Dåpskort

Håper alle hadde en super dag i går! Gratulerer så mye med dagen :-)

Jeg fortsetter mitt raid med kort som ikke er publisert og viser i dag frem et dåpskort jeg har laget på bestilling. Synes dette bildet er så søtt! (Funnet på Pinterest).

Motivet er delvis stanset ut med en firkant-die fra Die Namcis. Rammen rundt er fra Joy Crafts. Teksten er en die fra Papirdesign. Panelet under er stanset ut med MS-punch (Cherish) i kantene. Doily under motivet og Mathiablomster fra Hobbykunst og blå roser fra WOC. Charms fra Korthobby og bokstaver fra Scrapmagasinet.

Motivpanelet og teksten øverst er satt på limputer. Jeg liker at det blir litt dybde i kortene og bruker slike limputer mye.

Innsider med stempler fra North Star Design.

Og baksiden med mitt personlige stempel. Jeg fikk laget meg et nytt for en god stund siden. Liker størrelsen på dette da det er en del større enn det andre jeg har. Ikke så ofte jeg tar bilde av baksiden, bare :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar