onsdag 30. mai 2018

Konfirmasjonskort til en håndballspiller

I konfirmasjonssesongen blir det en del bestillinger på kort. Det det går mest i er egentlig kort med håndball-/fotballtema. Mange aktive ungdommer rundt omkring :-) Her var det en konfirmant som likt håndball og musikk, og skulle være med lilla. Lilla kan jo være litt utfordrende: er det fiolett, nøytral lilla eller indigo? Mange muligheter her, altså... Men bestiller ble i hvert fall fornøyd, så da er jo jeg det også :-)

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign. Notestempelet vet jeg ikke hvor er fra, har hatt det i evigheter.... Har stemplet med Distress Ink Chipped Sapphire (annengangsstemplet). Jenta er en die fra Dixi craft, tekstdie fra Papirdesign, bokstaver fra Nellie Snellen, charms fra Korthobby og blomster fra WOC.

Hvite store pyntebær er fra Kort og Godt, mens de små i klase er fra Storyteller.

Innsider med tekst fra North Star Design og Norsk Stempelblad. Panelene er stanset ut med die fra Lifestyle Craft. 

Og baksiden med personlig stempel.





2 kommentarer:

  1. Hei. Hvor har du fått kjøpt jente håndball dies? Jeg får ikke tak i noen steder.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Denne er fra Dixi Craft og jeg husker ikke helt hvor jeg kjøpte den, da det er flere år siden. Dessverre :-)

      Slett