onsdag 16. mai 2018

Kort med rosestempel

Hei! I dag blogger jeg for Hobbykunst og vil gjerne vise frem to kort jeg har laget med dette flotte rosestempelet. Det kommer fra en (for meg ukjent produsent) - Penelope Dee, men Hobbykunst har fått inn flere råfine produkter fra denne. Flere flotte stempelplater og skikkelig fine og kule mønsterark :-)

Today, I want to show you two cars with this beautiful rose stamp from Penelope Dee. Hobbykunst has received several really nice stamp sets and patterned paper. I really love them!

Jeg synes stempelet er så fint i seg selv, så jeg ville ikke ha noe særlig mer på kortet. Jeg har stemplet og embosset (med clear embossingpulver) en av tekstene på stempelplata og satt denne på limputer. Rammen rundt stempelet er fra Pretty Pink Posh og er stanset ut i  hvit glitter-mosegummi. Jeg har også brukt sorte halvperler og blanke gumdrops (disse syntes dårlig på bildene..) som pynt.

I wanted the rose to be in senter of attention here so the rest of the card is held simple :-) The sentiment is embossed, the frame is from Pretty pink posh, diecutted in glitter foam.

Jeg har brukt følgende farger:
Rose: RV 99, R59, 56, 46, 43 (og litt R21)
Blader: G29, 24, 46, 94
Stilk: E27, 25, 23, G24

Rosen har fått et strøk med Wink of Stella (clear) til slutt.

Innsiden med tekst fra stempelplata (ordet "loved"). Første del ("You are") kommer fra en stempelplate fra Hero Arts.

Mens jeg var så godt i gang, lagde jeg like så godt to kort med det samme. Teksten på det hvite kortet er også fra samme stempelplate og er embosset i hvitt. Ellers er kortene like.

I made two cards while I was in a good flow :-) And I really loved this stamp set so I will use them againg (sonn I hope) :-)

Tekst på innsiden av det hvite kortet.


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Scrap the rainbow, utfordring #1: alt er lov
-  Scrappegarasjen, utfordring #45: vår
- Cute Card Thursday, challenge #529: flowers
- Crafty creation challenges #366: anything goes


1 kommentar:

  1. Nydelig fargelagt blomst og begge kortene ble så fine.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow sin første utfordring
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett