onsdag 2. januar 2019

Topp 10 for 2018


Da var 2018 over og jeg har fått laget utrolig mange kort i år! Faktisk hele 176! Og jeg har også klart å blogge mye dette året, begynte med å ta igjen litt av det tapte fra året før og det har gått jevnt og trutt hele året. Det har resultert i hele 161 bloggposter. Det må jeg si meg veldig fornøyd med! Absolutt ikke sikkert jeg klarer å toppe det i år, ettersom jeg ikke jobbet så mye i 2018 som planlagt (har vært en del plaget med vondt bein som til slutt ble operert).

Jeg har ikke laget en slik topp ti-liste før, men i år hadde jeg lyst til å se hvordan det ble. Den er laget utfra sidevisninger i bloggen og listen ble slett ikke slik jeg hadde trodd :-)

Men her er de i hvert fall:

Nr. 10:
Et kondolansekort i rosa og lilla er jo ikke akkurat hverdagskost. Men jeg hadde lyst til å bruke litt muntre farger til en ellers trist anledning. Innlegget finner du her.

Nr. 9:
En serie med enkle småkort fra samme arkpakke. Disse er uten mye pynt, bare enkle elementer fra utklippsark og dies. Kjekt å ha. Innlegget finner du her.

Nr. 8:
To kort med samme stempel. To helt forskjellige stiler og uttrykk. Veldig morsomt å se hvor ulike kortene blir, selv med likt stempel og lik fargelegging. Innlegget finner du her.

 Nr. 7:
Tidlig på året la jeg ut et dåpskort jeg hadde laget på bestilling. Kortet er laget som et shakerkort og du kan lese mer om det her.

Nr. 6:
Første bidrag for Copic Marker Norge ble dette kortet. Et vinterlig bursdagskort. Du finner innlegget her.

Nr. 5:
Fire blå tag'er laget med restepapir, chipboard og blomster på denne plassen. Innlegget finner du her.

Nr. 4:
Kort med de kuleste sykepleierne jeg vet om. Passet perfekt til mottakeren som også er en god venninne. Innlegget finner du her.

Nr. 3:
Kort til to pensjonerte kolleger. De er kjent for å finne på litt sprell og da passet disse kule damene fra Art Impression perfekt. Du finner innlegget her.  

Nr 2:
Et langt innlegg med fargelegging steg for steg. Man kan gjøre dette på mange måter, men dette ble min løsning på det. Innlegget finner du her.

Øverst på pallen ble dette kortet (ikke overraskende):
Et stort bryllupskort med fem maskerte motiv. Dette er laget på bestilling og det var flere ønsker som skulle oppfylles. Fargerikt og helst litt kaos ;-) Det ble jo bra til slutt og det er nok en av mine favoritter for året som gikk også ;-) Innlegget finner du her.


4 kommentarer:

  1. Så mye fantastisk flott! :)
    Jeg synes du lager så utrolig mye inspirerende så jeg gleder meg til å følge deg videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Tone! Veldig hyggelig at du synes det :-)

      Slett