søndag 13. januar 2019

Årets første bryllupskort


I dag vil jeg vise frem et kort til en kollega som giftet seg i går! Gratulerer så mye med dagen! Jeg håper dagen og fremtiden blir fantastisk for brudeparet! Akkurat denne kollegaen har jeg et litt svakt hjerte for, han er flyktning og har rømt gjennom store deler av Afrika og Europa før han havnet i Norge. Med god utdannelse var det ikke så vanskelig å få jobb, bare språket som er litt vanskelig her, men det går strålende nå. Og nå har han funnet sin sjelefrende, det er jo fantastisk. Ønsker de alt godt, altså, det er så fortjent!

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign og et gammelt fra Ladybug (helt bakerst). "Til brudeparet" er en die fra Scrapmagasinet og er stanset ut i gull og hvit kartong, og montert på limputer. Blomster er fra Wild Orchids craft, gullbling fra Rayher og punch fra Martha Stewart. Motivet er fra Mo Manning: Bride & groom og er delvis stanset ut med en rektangel-die fra Mye Favorite Things.

Ettersom brudeparet er mørkhudete, måtte jo motivet farges deretter. Har ikke farget mørk hud før, så det var en ny erfaring (Som Pippi sier: det har jeg ikke gjort før, så det klarer jeg sikkert!) :-)
Jeg har brukt følgende farger:
Hud: E49: 47, 57, 55
Hår: 100, N8, E79, 77
Klær: E55, 53, 51, 50
Blomster: RV99, R89, 85, 83, G46, 43, Y15

Innsider med stempler fra Norsk Stempelblad, og masse plass til å skrive på. Til kolleger pleier jeg å skrive en tekst på ene siden og så skriver vi alle under på den andre siden. Det er veldig hyggelig. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar