fredag 13. oktober 2017

Pyntet kaffepose

Hei! I dag vil jeg vise frem en gaveidè jeg har laget. En pose med kaffe som jeg har pyntet et omslag rundt. Denne er sterkt inspirert av et innlegg jeg fant på Papirdesigns sin blogg (av Mette Buskum) da jeg lette litt rundt.

Det er ikke alltid det er de store dyre gavene som gleder mest, noe så enkelt som en pose god kaffe kan bety vel så mye :-) Denne posen er enkel og det er selve kaffen som er kostnaden her. Mønsterarkene jeg har brukt er ulike resteark fra Papirdesign.

Har skåret til en bit kraftkartong (to remser) som er litt bredere enn kaffeposen og limt disse sammen under. Så har jeg festet selve posen med binders til en liten brettekant (under "lokket") slik at den ikke sklir ut. "Selve lokket" er stanset ut med en halv doilie-die. En halvsirkel med mønsterpapir, en halv kakeserviett, litt blonde og twine og en knapp til pynt.

Så har jeg stemplet med ulike stempler rett på kartongen, klippet til bannere og en halv kakeserviett til under disse. Koppene er farget lett med Copics og klippet ut. Dottene er også fra Papirdesign.

Lokket er festet med borrelås for å enkelt kunne åpnes. Den er åpen på sidene for å gjøre det enklest mulig.

Koppene er stemplet på kraftkartong og farget med disse fargene:
E59, 57, 55 og E53, 51, 50 (på lokket)
R39, 37, 35
Veldig enkelt fargelagt og heller ikke spesielt nøye... :-)
Den ene koppen er limt på med limputer for dimensjon.

Jeg må også pynte på baksiden... Samme oppsett og med et skrivefelt så man kan skrive en liten hilsen.


Tusen takk for at du tittet innom! Ha en strålende dag :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar