fredag 6. oktober 2017

En gledens dag! Ny gjestedesigner, og monsterkort :-)


Hei alle sammen! Det er en stund siden jeg har blogget nå. Har hatt ferie og så kom hverdagen litt brått på, gitt. Men har ikke ligget på latsiden! Har laget masse, bare ikke fått lagt det ut her... Legger ut mye på facebooksiden min Heidis papirhobby, så du kan jo gå inn der å sjekke også hvis du vil :-)

Uansett! Nå har jeg en stor nyhet! Jeg har blitt spurt om jeg vil være gjestedesigner hos Hobbykunst! Det er jo en stor ære å bli spurt om noe sånt :-) Og litt surealistisk er det at de "oppdaget" meg via fargelegging og noen prosjekter jeg la ut på Instagram (heidimjohansson).

Og jeg som nesten aldri før har brydd meg så mye om denne fargeleggingen. Har alltid syntes det har tatt så lang tid og vært et lite ork. Men så bestemte jeg meg for å investere i flere Copics (ettersom jeg har brukt Promarkers tidligere) og øve, øve og øve. Og det gir jo resultater, jeg ser jo det. Og da blir det morsommere etter hvert :-) Neste steg nå er å ta et par online kurs, er bare selvlært, har ikke gått på noe kurs før i fargelegging. Så her er det learning by doing. :-)

Jeg er litt sær når det gjelder hvilke typer stempler jeg liker. Er ikke glad i stempler uten munn og nese, eller overdrevne øyne, munn og hår. Liker at de ser mest mulig naturlig ut. Og heller ikke veldig barnslige stempler. Da begrenser det seg ganske mye hva som jeg faller for, men jeg ble veldig glad da jeg fant disse kule monsterstemplene fra Technique Tuesday. Digger disse, altså!

Technique Tuesday: Clear Stamps - Monsters Ink

Så jeg måtte jo bare lage et kort med disse herlighetene :-)

 Synes jo det var litt kult med slik "verdensrombakgrunn", denne er laget med å sverte med ulike Distress Ink. Så har jeg splattet litt her og der med vann og laget "stjerner" med hvit perlepenn

De ulike monstrene er limt på med limputer for å få litt dimensjon, det samme er planetene. Disse har jeg tegnet selv og klippet/stanset ut. 
Tekstene er fra samme stempelplate og embosset med fint embossingpulver i sølv og gull.

Glitterkartongen er fra Søstrene Grene og limt på med foamtape.

Innside med nok et monster og tekster fra stempelplaten. Stemplet i grått og lilla.


Håper du kan bli litt inspirert av det jeg lager! Jeg gleder meg til å vise frem flere flotte produkter fra nettbutikken :-) Ha en kreativ dag!

Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Kreativ Scrappings utfordring #10: bursdag
- Scrappelysts grublis for september: liten og stor (liten og stor planet)
- Papirplanetens oktoberutfordring: høstfarger
- Love to scrap challenge blog #102: frightfully fun
- Crafty creations challenges #351: anything goes
- Inky chics challenge #88: use your favourite colours



5 kommentarer:

  1. Utrolig festlig og morsomt kort. Kjempetøft, rett og slett!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  2. Så artig kort du har laget! Virkelig herlig ;)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)
    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett
  3. Kjempekult kort, heldig er den som får dette flotte kortet:-)
    Takk for at du scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping.
    Hilsen fra Sigrid

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort, utrolig fin verdensrom bakgrunn og morsomme alien stempler! :) Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Beklager sen kommentering ♥ DT Hilde aka. Tindaloo
    PS: Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy! :)

    SvarSlett
  5. Herlig kort, kule motiver. Flott fargelegging. Tusen takk for at du deltar hos Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett