søndag 14. januar 2018

To kort til pensjonerte kolleger

Her har jeg laget to kort som er veldig like til to kolleger som gikk av med pensjon. Hadde lyst til å lage noe litt festlig og da passer disse damene fra Art Impression perfekt! De er humoristiske og mottakerne (og de andre kollegene) lo godt da de fikk kortene :-) To spreke damer måtte jo få litt spreke og morsomme kort :-)

Jeg har brukt biter av mønsterark fra denne arkpakken fra Mambi Sheets. Jeg har valgt å la motivet være i fokus og bare ha litt pynt rundt. Paljettene er fra Queen & Co (sequin sprinkles) og kommer i små flasker med ulike former på paljettene sortert etter farge. Scrappegarasjen har tilsvarende, jeg har kjøpt mine i utlandet.

De rød bokstavene er fra alfabet fra Marianne Design stanset ut i rød tykk glittermosegummi. De svarte bokstavene er fra alfabetet til Scrapmagasinet og stanset ut i svart mosegummi.

Jeg har lagt et lag med Glossy Accent på enkelte detaljer, som ørepynt og ball. Motivet er så klippet ut og montert på limputer i ulike høyder for å få skikkelig effekt ut av det.


Tekstene på innsidene er fra North Star Design. Her ville jeg ha god plass til å skrive en personlig hilsen. Og så er det vanlig på min jobb at alle kolleger skriver under (i hvert fall så mange som mulig). 

Kort nr 2 er likt, bare med et annet motiv. 

Glossy Accent på treningsballene.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar