fredag 26. januar 2018

Art Impression - Main Squeeze


Hei! I dag har jeg lyst til å vise dere et kort jeg har laget med dette kule Art Impression-stempelet. Det er opprinnelig ment som et Valentines-tema, noe som passer fint i disse tider. Jeg har valgt å farge det i friske vårfarger. Synes kule stempler fortjener spreke farger!

Motivet er farget med Copics, og jeg har brukt mønsterark fra LDRS Creative Polkadoodles - Daisy Daisy 6x6 arkpakke. Stempelet er stemplet rett på et ark og stanset ut med Rayher-die. Har klippet ut noen blomster fra et ark og limt på. Jeg har også brukt en kakeserviett og hvit blonde fra Rayher.

Stempelsettet består av to deler, ett som er hele og ett som kun er øverste del (fra armene og opp). Denne kan festes med en "wobble" som følger med i pakken (flere slike kan også kjøpes løst). Det gjør at man kan bevege på denne delen og det blir enda mer liv i kortet :-) 

Kortet er bygd opp med 3D-limputer flere steder, under panel, under motivet og under teksten.

Motivet er farget med følgende tusjer:
Hud: E13, 11, 21, 01, 00, 000 R24 og 21 i kinnene
Hår: E49, 47, 44, 42
Kjole: BG78, 75, 72, 72, YG09, 07, 05, 01
Rosa: RV29, 25
Gult: Y19, 17, 15, 11

Innsider med tekster fra Norsk Stempelblad




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar