onsdag 16. januar 2019

Til en jubilant


Dette kortet er laget på bestilling til en jubilant. Hun var glad i litt vin og var fotballmamma, så da måtte jeg jo kombinere det. Ikke akkurat hverdagskost å kombinere fotball med blomster og vin, men det er jo litt moro med noen utfordringer innimellom! :-)

Alle mønsterark er fra Papirdesign: lykkebobler, mååål og brudebukett. Motivet er fra Stamping Bella og farget med Copics. Dette motivet har jeg brukt flere ganger og jeg synes det er ganske så kult :-) Teksten er fra Huldra Designstudio, fra denne blomsterplaten. Her har jeg stemplet rett på kraftkartongen og stanset ut med en liten bannerdie fra Lawn Fawn. Så har jeg brukt blomster fra WOC og den store fra Prima. De hvite rosene (og knoppene) er Mathiablomster fra Hobbyunst. Pa det ene panelet har jeg brukt en MS-punch og laget en pyntekant. Rundt motivt er det noen små halvperler i gull. Motivet og teksten er montert på limputer. Det skaper litt ekstra dybde i kortet.

 Motivet er stemplet med Memento Espresso Truffle. Denne er mørk brun og strekene blir ikke like harde som en svart stempelpute. Jeg har brukt Copics i følgende farger:
Hud: E17, 13, 11, 01, 00, R22, 21
Hår: W10, E49, 47, 44, 42
Kjole: E59, 57, 55, 53, 50
Blomster: RV99, R89, 85, 83, 81
Flaske: W8, G28, 46, 94, 82, E55, 53, 51, 50

Innsider med tekst på ene siden og skrivefelt på den andre. Teksten er fra Papirdesign og bladene rundt er fra Huldra designstudio. Disse er stemplet med Memento Desert Sand.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar