søndag 1. desember 2013

Småkort

Her har jeg laget 4 småkort i størrelsen 10x10 cm. Fikk brukt en siste rest av et mønsterark fra Papirdesign. Alltid kjekt med restekort, synes jeg :-)

 Har brukt hvit og blå Bazzil i tillegg til mønsterarket. Snøfnuggene fikk jeg stanset ut på et Hønetreff i fjor av Marit, så er litt usikker på produsenten av denne, men det var en stooor punch :-) Pebblesene er en freebie av KristinL. Hun har laget flere slike. Veldig kjekke :-)
Snøfnuggene er forøvrig satt på limputer for å gi kortet en 3D-effekt.

 Innsidene er meget enkle, med tekst fra North Star Stamps og snøfnugg fra Stempelglede.


Det er kjekt å ha slike småkort som kan passe både som til-og-fra-lapper, til å henge på en liten julegave eller som et lite julekort i seg selv. :-)



1 kommentar:

  1. Så flotte kort og så gøy å se mine pebbles i bruk! Moro når andre liker dem!

    Jeg har også tjuvlånt den punchen av Marit. Den er super!

    SvarSlett