mandag 2. desember 2013

En liten gave

Vi skulle ha gjester for en stund siden og skulle spise fondue. Dette er noe jeg synes er utrooolig godt, men vi spiser det alt for sjelden. Kanskje en gang i året eller noe. Det er jo egentlig skikkelig 80-tallsmat, men det bryr jeg meg ikke noe om. Og alle gjestene våre er storfornøyd når vi inviterer til fondue! :-)

Nå skulle vi være 12 til bords og da blir det litt knapt med èn liten fonduekjele. Så da er Facebook veldig greit å ha, et spørsmål om å få låne av noen, og vips var problemt løst. Vi fikk låne av moren til en scrappevenninne, en som jeg ikke kjenner i det hele tatt, og det syntes jeg var så storhjertet at jeg valgte å lage et lite takk-for-lånet-kort med to marsipanbrød inni. Så håpet jeg bare på at hun liker marsipan.... :-)

 Noteark fra Papirdesign, mønsterark fra Pion. Motivet er også et klippeark fra Pion. Diverse blomster og en swirl fra Marianne Design.

 Blomster fra WOC og Kort og Godt (den store brune).

 Tekst fra North Star Stamps

 Satset på at mottakeren liker marsipan... :-)

 Enkel bakside med personlig stempel.



Og etter det jeg hørte, falt det i god smak. Så det var hyggelig. Tusen takk for lånet, Anne Marit! :-)



1 kommentar:

  1. Wow, så masse fint <3 .....og så flinkdu er tiil å legge ut her nå!! Masse masse fint! Bare digget det C&S kortet i rødt og hvit <3 Sjokolade på pinne/skje stilige, og masse fine og varierte julekort <3 Gleder meg til å se mer!!

    Gratulerer masse som DT i North Star Stamp, de fineste tekststemplene som står høyt på min ønskeliste <3

    SvarSlett