søndag 8. desember 2013

Små tennbrikettbokser

I tillegg til de store tennbrikettboksene har jeg også laget noen små. Disse har jeg kjøpt i matbutikken. Tenkte det kunne være greit med en annen type også.

Har brukt de koselige arkene fra Inkido. Skikkelig nostalgiske juleark. I tillegg har jeg brukt tekststempel fra Stempelglede, blomster fra WOC.

 Har bare laget disse som et hylster rundt esken. Da kan denne tas ut og åpnes i enden. 

 Teksten er stanset ut med Spellbinders med ramme bak. Glitterlim rundt kanten (der hvor jeg har svertet). Har brukt både røde og hvite pyntebær her (måtte begynne å spare litt da det snart er tomt..). De små trestjernene er fra Wycinanka.

 Beldig enkel bakside med litt snøfnugg, stjerner og skrivefelt.

 En annen med annet motiv og tekst.


 Denne er i grønn utgave. Tekst fra Kort og Godt, ellers samme oppsett som de over.

 Måtte bruke pyntebær i sølv og sølv glitterlim her. Gikk nemlig tom for pyntebær i gull.

 En til i samme stil. Sølvstjernen tror jeg kanskje er fra Nille eller noe. Den fikk i hvert fall plass her :-)
 
 Så lagde jeg en litt mer avansert boks. Lagde egentlig denne først, men plundret sånn med lokket for å få det pent så jeg bestemte meg for å ikke lage de andre like avanserte. Kan jo ikke bruke to dager på hver boks heller...

Her er det mønsterark fra Inkido, motiv fra Digital by Janet. Teksten er skrevet ut på pc og banneret er klippet ut. Blomster fra WOC og sløyfebånd fra Søstrene Grene. Og selvfølgelig glitterlim :-)

 Teksten inni boksen er fra North Star Stamps. Synes dette stempelet er så koselig. Har bare klippet det ut og svertet i kantene. 



Har fortsatt flere julekort igjen å legge ut, men resten av juleproduksjonen tror jeg at jeg har fått lagt ut nå. Ting tar tid :-)

Ha en flott dag! Og legg gjerne igjen en kommentar etter deg :-)
 

4 kommentarer:

  1. Hei! Flotte ting du lager! :) Hva slags diesutstyr bruker du? Har en dårlig en, så ønsker meg ny, og kunne da tenkt meg noe lignende du bruker.

    SvarSlett
  2. Lurer spesielt på hvilken stansemaskin du bruker :)

    SvarSlett
  3. Hei "Anonym". Jeg har en Epic Six jeg bruker yil diesene mine. Denne er imidlertid klar for utbytting, synger på siste vers nå, så jeg har ønsket meg en Big Shot til jul. Så får vi se hva nissen kommer med :-)

    SvarSlett
  4. Av dies bruker jeg mye forskjellig: Spellbinders, Marianne Design og MemoryBox er vel de jeg bruker mest.

    SvarSlett