tirsdag 10. desember 2013

Inspirasjonsbidrag til North Star Stamps desemberutfordring

Hei alle sammen! Det har blitt den 10. og da er det klart for en ny utfordring hos
North Star Stamps. Dette er mitt første inspirasjonsbidrag, så det er litt spennende for meg også :-)
 
Du kan vinne stempler for en verdi av kroner 200,-.
 
utfordringen er ganske enkel:
 
JUL OG NYTTÅR


Posen har jeg "fått" hos Søstrene Grene ("fikk" en hel haug en gang jeg var der).... :-)

Har ikke vært helt heldig med bildene her, men det er ikke så lett å få tatt gode bilder nå. I hvert fall ikke når man ikke er hjemme midt på dagen. Men det er sånn passe bra i det minste :-)

Jeg slår et slag for restepapiret, har brukt kun rester på dette kortet (bortsett fra Bazzillen). Ikke det at det hjalp på restehaugen akkurat, men.... Ark fra Pion her. Har brukt en MS-punch øverst på posen. I mangel på andre blomster (har nemlig gått tom for de fleste) har jeg brukt en dyp rød kirsebærblomst. Grankvister fra MS-punch, en liten rød bjelle festet med litt floss og litt snøfnugg her og der.

Stemplene jeg har brukt er julehjerte, "med gode ønsker" fra denne platen, julenissens webadresse og julenissens postkontor nederst i venstre hjørnet (vanskelig å se) og øverst i høyre hjørne. 


 Det passet jo bra at fuglene også var rød og grønn når resten av kortet skulle gå i disse fargene. Har svertet i kantene og hatt på glitterlim. Stanset ut med Spellbinders sammen med Bazzillen bak. Hatt på litt Frantage nederst langs kanten.
 Baksiden av posen. Her har jeg brukt denne teksten. Og pga litt feilkutting måtte jeg jukse litt med en remse fra et annet mønsterpapir på enden her. Jaja, sånn kan det gå... :-)

 Tag'en inni med denne teksten. Julenissens postkontor er også brukt litt i hjørnene her. 

 Baksiden av tag'en til å skrive en hilsen på. Snøfnuggene som stikker opp av kanten er Tim Holtz sine, stanset ut i grungeboard og malt hvite med Gesso. De brune snøfnuggene er fra DieNamics. De andre snøfnuggene ellers på siden er MS-punch og en liten punch fra Fiskars.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar