lørdag 7. desember 2013

Posekort med restepapir

Nå er det sikkert mange som begynner å bli ferdige med julekortene sine, men det er sikkert noen igjen. Jeg tenkte jeg ville vise fram et posekort jeg har laget hvor jeg bare har brukt restepapir. Jeg har myyye restepapir og denne haugen synes jeg bare vokser og vokser. Så må virkelig prøve å få brukt litt av dette.

 Her har jeg brukt motiv fra klippearket Jul 4 fra North Star Stamps. Alle kanter er rufset eg svertet med Distress Walnut Stain. Motivet har også fått litt glitterlim på. Mønsterarket bak er fra Reprint, en liten bit fra Pion og litt blonder. Snøfnuggene er både dies og puncher.

 De små trestjernene er fra Wycinanka, den mørkebrune er fra midten av et av snøfnuggene jeg har stanset ut. Pebblesen er laget ved å punche ut en 1" sirkel av et mønsterpapir og limt en epoxy-sticker med glitter i oppå. Dette er så limt på en bruskork kjøpt i en hobbybutikk oppå et utstanset snøfnugg. 

 Sløyfen er Hug Snug og perlebradsen er fra Panduro. Pleier aldri å kjøpe noe der, men det var 70 % etter et røykskadesalg og da kan man jo gjøre noen kupp :-)

 Bak på posen laget jeg en tag som stikker nedi bretten på posen. Teksten er fra denne North Stas Stamps-platen.

 Tag'en inni er fra samme stempelplate som over.  Julepoststempelet finner du her.

 Andre siden av tag'en med dette stempelet.



Håper du fikk litt inspirasjon til å lage noe med restepapir! Det er vel noe vi bare får mer og mer av etter hvert (i hvert fall jeg) :-)  Ha en fortsatt flott dag :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar