mandag 24. april 2017

Lilla lommebokkort

Hei! Dette enkle lommebok-kortet har jeg laget noen ganger før. Veldig enkelt å lage og de blir jo ganske fine! ;-) Har fortsatt ikke laget noen mal på disse, men jeg har tenkt til å lage det, bare jeg får litt bedre tid (nesten som å tro på julenissen, men....).

Mønsterark er fra Papirdesign (har brukt for- og bakside). Dette arket er bare sååå lekkert! Dies fra Scrapmagasinet, blomster fra WOC og North Star Design, MS-punch og litt bling her og der.

Jeg har festet en magnet på innsiden av lokket og laget, trekkspill-kant på sidene. Da kan den åpnes bedre. 

Baksiden med tekst fra North Star Design, svertet med lilla Distress Ink og et lag med glitterlim rundt kanten.

Inni lommeboka er det plass til et lite kort. 


Jeg ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Papirdesigns aprilutfordring: konfirmasjon
- Scrappelysts grublis for april: vår
- Papirplanetens utfordring for april: våren
- Hobbygarasjens utfordring #47: alt er lov
- Kort o Manias utfordring #147: konfirmasjon
-  Kreativ Scrappings utfordring #4: baby/konfirmasjon


7 kommentarer:

  1. Så nydelig og forseggjort.
    Elsker de lilla papirene du har brukt.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Flott kort og nydelig pyntet!
    Takk for din deltagelse hos oss i Hobbygarasjen.
    DT Julia

    SvarSlett
  3. Nydelig og lekkert laget!

    Takk for at du deltar i april-grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Så stilig!
    Likte så godt at du har brukt dette lekre arket! Selv sliter jeg med lilla, men dette ble skikkelig LEKKERT! Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår hos Papirdesign!

    SvarSlett
  5. Nydelig lommebokkort!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  6. Nydelig konfirmant kort og flott pynta ♥ Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring. Masse lykke til!
    DT Hilde aka. Tindaloo
    PS: Beklager sen kommentar ♥ Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy som ender i dag :)

    SvarSlett