fredag 14. april 2017

Det er din dag!

Hei! Her har jeg laget et litt røft herrekort. Dette kortet hadde jeg med i aprilnummeret av Ett Trykk.

Jeg har brukt et bilde fra dette utklippsarket hos North Star Design. Stempelet er et fra word-window-platen. Disse er veldig anvendelige!

Mønsterarkene og blå dotter er fra Papirdesign. Jeg har brukt en stensil fra Tim Holtz (dot fade) med svart akrylmaling. Rammen er chipboard fra Snipart og er malt med rustmaling fra Prima (tre ulike farger). Diverse tannhjul er også malt litt her og der. Ellers litt brune halvperler.

Det var veldig kjekt at rammen passet så fint rundt bildet. :-) Akkurat riktig størrelse.

Rammen med ulike tannhjul. Malt helt eller delvis med rustpaste.

Innsider med chipboard fra SnipArt her også. Og litt flere tannhjul. Stjernene er de som er stanset ut fra kantpunchen på forsiden. Her har jeg også brukt dette stempelet på innsiden. Gratulerer-stempelet er fra denne platen, men dette stempelet er brukt som bakgrunnsstempel. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar