onsdag 19. april 2017

Dressjakkekort

Dressjakkekort er et enkelt og stilig kort til herrene. De er enkle å lage med det settet med dies fra X-cut. Jeg trodde jeg skulle bruke det myyye mer enn jeg faktisk har gjort (er litt pirk synes jeg), men de blir jo stilige, da.

Her har jeg gjort det enkelt med sort Bazzill og ark fra Papirdesign. Gratulerer-die'en er fra Scrapmagasinet.

Har limt på en magnet på innsiden (under den nederste knappen) som holder kortet lukket.

Innside med nok en die fra Scrapmagasinet. Laget også en lomme med mobiltelefon nedi.

Laget skjorta slik at man kan brette ned og få frem et skrivefelt. Her har jeg brukt stempler fra North Star Design.



Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Scrappelysts aprilutfordring: gutt/mann


4 kommentarer:

  1. Kjempefint kort. Demne diesen har jeg brukt mye, men hbidt glemt den til konfirmantene iår❤

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort. Demne diesen har jeg brukt mye, men hbidt glemt den til konfirmantene iår❤

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort. Morsomt å gi bort ��

    SvarSlett