torsdag 20. april 2017

Blått konfirmantkort

For en liten stund siden var jeg på Totentreff der vi lærte å lage bakgrunner med Copics. Da lagde jeg dette motivet som ble utgangspunktet i dette blå kortet. Her har jeg også hermet etter Linda H's sunburst-teknikk (finnes også på Pinterest). Dette er jo en kjekk måte å bruke restepapir på også.

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign, stjernedie'en er også herfra. Denne er klippet opp og limt på i flere deler under motivet. Skostempelet er også fra Papirdesign, teksten fra Norsk Stempelblad og firkantstempelet er fra Carabelle. Bakgrunnen er laget med ulike blåfarger.


Både panelet og motivet er limt på med Biltemas tykke tape i to lag.

Innsidene med tekster fra North Star Design. På venstre side har jeg laget en lomme hvor det er plass til penger eller et gavekort.

Og så har jeg fått meg et nytt personlig stempel fra Papirgleder. Jeg digger det! :-)


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Kreativ Scrappings utfordring #4: baby/konfirmasjon
- Papirdesigns aprilutfordring: konfirmasjon
- Kort o Manias utfordring #174: konfirmasjon
-Scrappelyst sin aprilutfordring: gutt/mann
- Hobbygarasjens utfordring #47: alt er lov




7 kommentarer:

  1. Så flott kort og skikkelig stilig bruk av sunburst teknikken! Tusen takk for ditt bidrag i hobbygarasjen sin utfordring! Klem Karin Lovise

    SvarSlett
  2. For et flott kort med herlige detaljer!
    Tusen takk for ditt bidrag hos Hobbygarasjen.
    DT Julia

    SvarSlett
  3. Wow, dette var et flott kort, herlig med alle arkene!
    Takk for at du er med og scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping.
    Hilsen fra Sigrid

    SvarSlett
  4. Utrolig flott kort i herlige blåtoner. Kjempestilig med sunburst teknikken!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  5. Så flott og herlig guttekort du har laget :)
    Fine detaljer.

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)
    DT-Kristine

    SvarSlett
  6. Så stilig!
    Digger den stjernediesen! fin måte å bruke opp litt resteark på! Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår hos Papirdesign!

    SvarSlett