lørdag 8. april 2017

Kort til en mann/gutt

Dette kortet lagde jeg til broren min da han hadde bursdag. Jeg brukte siste rest av samme mønsterark som jeg brukte på dette settet. Dette lagde jeg til kjæresten hans så jeg ville at det skulle være en rød (eller blå..) tråd på disse :-)

Kortet er ca 10x15 cm og samme størrelse som kortet som fulgte med Toffifee-esken. Her har jeg brukt resteark fra Studio 75 og Papirdesign. Motivet og teksten er fra dette utklippsarket fra North Star Design. Chipboard fra SnipArt, filmstripe fra Tim Holtz og charms fra Korthobby.

Tre-arket har jeg bare revet, mens det blå prikkete har jeg skrapet med Distress Tool'en til Prima, ikke den siden som skjærer, men den som bare bøyer kantene litt (blir ikke så fillete papir).

Gutten er klippet ut og limt på med limputer, det samme er teksten. Filmstripen er stiftet fast.

Innsidene med tekster og kantstempel fra North Star Design.


Ønsker å bli med i følgende utfordringer:
- Scrappelysts aprilutfordring: gutt/mann
- Hobbygarasjens aprilutfordring: at er lov



2 kommentarer: