onsdag 5. april 2017

Gavesett

Hei alle sammen! Etter en liten pause fra utfordringer hos North Star Design er vi nå i gang igjen. Med flere nye DT'er og masse ny inspirasjon! Se her for den nye utfordringen. Mitt bidrag til denne utfordringen er en Toffifee-eske og et kort.

Jeg har brukt ark fra Studio 75, chipboard fra SnipArt, diverse blomster (fra NSD, bortsett fra de største) og stempler fra North Star Design.

Selve kortet. Jeg har klippet ut ulike detaljer fra mønster ark. Alle stemplene er fra denne gratulererplaten



Stempler inni kortet er fra samme stempelplate, kantstempelet jeg har brukt er deler av dette stempelet.

Toffefee-esken er laget med samme ark, oppsett og pynt. Stempel fra samme stempelplate.

Baksiden av esken. Samme kantstempel her som inni kortet, og denne teksten i stor utgave.


Jeg ønsker å delta i følgende utfording:
- Kort o Manias utfordring #173: vår



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar