fredag 13. desember 2019

Venter på snøen

Hei! Jula nærmer seg med stormskritt og jeg er langt fra ferdig med alt som skal gjøres. Julekortene er sendt, men det er vel også det eneste som er klart... :-) November føk forbi fortere enn planlagt. I dag har jeg lyst til å vise dere et av årets julekort med et motiv jeg farget til 30-dagers utfordringen til Kathy Racoosin.

Motivet er fra Mo Manning og heter Soon. Kan kjenne meg igjen i den ventingen på snøen. Her har mye av snøen blåst og regnet bort så her er det mest glatt om dagen. Håper det kommer et lass med snø før jul igjen. Motivet er fargelagt med følgende farger:
Hud: E13, 11, 01, 000, R22, 20
Turkis: BG49, 45, 13, 11 (W1 og Y32 på dusker)
Gult: Y38, 35, 32
Skjerf + sko: E79, 77, 74, 71, 70
Kjelke: E37, 35, 33, 31
Gress: YG67, 63, 61
Himmel: B000, 0000
Snø: B0000, C00, BG10

Mønsterarket er fra Papirdesign og et jeg har spart på for jeg synes det er så fint. De trærne er jo så fine! Men nå måtte det til pers. Det er fra Julestemning-serien fra 2017. Snøen er laget med stensil fra Simon Says Stamp - Falling snow. Her har jeg brukt glossy white embossing paste fra Dreamweaver. Motivet er stanset ut med rektangeldie fra My Crafty Times. På motivet er bølgekanten bare kuttet bort. Panelet er så montert på foamtape for litt dimensjon. 
Snøfnugg fra Marianne Design og bling fra Kort og Godt (2 og 3 mm), tekst fra North Star Design embosset i hvitt og stanset ut med bannerdie fra Lawn Fawn. 

Skrivefelt med stempel fra North Star Design. Samme ramme som på forsiden og noen flere snøfnugg med bling. Enkelt og greit.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar