tirsdag 31. desember 2019

Godt nytt år!

I dag er det nyttårsaften og årets siste dag! Hvor ble tiden av? Dette året har gått så vanvittig fort. Det har skjedd flere store ting, både på godt og vondt, og blitt mange erfaringer rikere. I år som i fjor er vi bedt bort til noen venner og da syntes jeg det passet godt med en liten oppmerksomhet til vertskapet.

Jeg har laget en flasketag, bordkort og pyntet en eske med melkehjerter. Gave både til verten og vertinnen, altså :-) Jeg har brukt samme mønsterark (Julekvist fra Julenatt-serien til Papirdesign) til alle produktene. Kun svart kartong og blank gullkartong i tillegg.

På flasketag'en har jeg brukt både stjernedies og hjerte stanset ut i gullkartong. Til vertinnen er ny die fra Papirdesign i år. Passer jo perfekt til slike anledninger :-) Baksiden med en liten tekst og skriveplass. Utstansede stjerner til pynt.

På melkehjerte-esken har jeg brukt samme stjernedies og tekstdie. Her har jeg klippet bort bokstavene i midten og satt de sammen igjen. Du må helt inntil for å se skjøten, på litt avstand synes det ikke. Teksten er montert på limputer.

Melkehjerte-esken har magnetlukking, på baksiden av flappen og under mønsterarket på kanten.

Tekst fra Papirdesign og sirkeldie med stjerner.

Bordkortene er enkle med kun noen stjerner og banner med navn. Bokstavene er fra Scrapmagasinets alfabetdie. Bannerdie fra Lawn Fawn.


Følgende produkter er brukt:

Mønsterark:
PD 1900195 Julekvist

Dies:
PD 1900052 Til vertinnen
PD 18467 Bryllup (hjerte)
PD 17238 Stjerner
PD 16211 Ramme (stjerner)

Stempler:
PD 1900154 Vin
PD 19103 Smil


Og med dette ønsker jeg alle dere der ute et riktig godt nytt år! 
Håper kreativiteten får blomstre i 2020! :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar