onsdag 4. desember 2019

Julekort med snømann

Hei! I dag er det min tur til å åpne luke i adventskalenderen til Copic Marker Norge. Jeg har laget et enkelt kort med det som må være verdens søteste snømann :-)

Motivet jeg har brukt er fra Mo Manning - Giggling snowman. Siden motivet er såpass stort, valgte jeg å ha kun en meget enkel ramme, noen snøfnugg, bling og en tekst. Rammen er fra My Crafty Times. Både motivet og panelet bak er stanset ut med samme ramme, har bare kuttet vekk bølgekanten på motivet. Snøfnuggene er utstanset fra en MS-kantpunch og jeg har pyntet de med bling i midten. Teksten er fra Norsk Stempelblad og er stanset ut med en 1" punch. Hele panelet er montert på foamtape for litt dimensjon.

Motivet er et digistempel som gjør at man kan tilpasse størrelsen og farge/metning på strekene. Følgende farger er brukt:
Snømann + snø: BV20, B60, BG000 C1, 00
Nese: E19, 08, YR09
Skjerf: BG 49, 45, 32, 11
Lue: BG49, 45, 13, 11
Himmel: V17, 12, 000, BG02, 00, 000, 0000

Fallende snø er laget med Frantage chunky white embossingpulver.

Teksten inni er fra Papirdesign. En mindre ramme og samme snøfnugg som pynt.



2 kommentarer: