søndag 1. desember 2019

Julekort med Stamping Bella

Dette kortet ble publisert i desembernummeret av Ett Trykk i fjor og det ble en av mine absolutte favoritter. Jeg synes dette stempelet er så koselig.

Jeg har brukt mønsterark fra Bo Bunny - Winter playground. Jeg digger denne serien med blå og grønne ark som passer så godt sammen. Stempelet er fra Stamping Bella - Frida loves Frosty. Det er farget med Copics og klippet ut. Rammen er fra Lawn Fawn og er stanset ut i syv (7!!!) lag for å få skikkelig dybde i rammen. Motivet er så limt på med limputer. Snøfnuggene er fra Kaboks, det nederste til høyre fra Rayher) og halvperler fra Rayher. Teksten er fra Norsk Stempelblad og limt til en bruskork med en glitter-epoxysticker oppå.

Følgende farger er brukt:
Blått: B39, 37, 34, 32, BG000
Snømann: C3, 1, 00, BG000
Svart: 100, C9, 7, 5
Brunt: E79, 77, 74, 70
Pelskant: W5, 3, 1, 00
Hud: E13, 11, 04, 01, 000, RV21
Hår: E49, 47, 44, 42, Y32
Orange: E09, YR18, 16, 14
Rosa: R89, 85, 81, E70

Hvite prikker er laget med hvit gelpenn og hvite Nuvodrops.

Da jeg skulle ta bilder av innsiden, bestemte den ene pusen seg for å være linselus. Var helt umulig å flytte seg, han SKULLE ligge der! Så da fikk han være med på bildet, da :-) 

Teksten på innsidene er fra Papirdesign.



2 kommentarer:

  1. Dette kortet er bare så fint. Skjønner godt at dette er en av favorittene! Et herlig stempel, og flott harmoni i fargevalgene.
    Nå som jeg fant bloggen din, har du fått en ny følger ;-)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å høre! Tusen takk! :-)

    SvarSlett