søndag 12. mai 2019

Til konfirmanten Ina :-)

I går var vi så heldige og fikk være med på konfirmasjonen til min barndomsvenninnes eldste datter. Vi har fulgt hverandre siden første klasse og nå er også barna våre gode venner. Derfor var det veldig hyggelig å få være med på deres store dag :-)

Kortet jeg lagde er et fargerikt kort, noe som gjenspeiler den flotte konfirmanten.

Jeg har brukt mønsterark fra Lawn Fawn - Really rainbow. Konfirmantdie'en er fra Papirdesign, bokstavene er fra QuickCutz og blomstene er både fra WOC og noen kjøpt i Thailand sist sommer. Motivet er stanset ut med en rektangeldie fra My Crafty Times; jeg kuttet av endene litt slik at motivet ikke ble så bredt. Bannerdie'en under motivet er fra Rayher. Sirkelen med tekst er stempel fra Norsk Stempelblad med en glitterpebble over. Minisommerfuglene er også fra Rayher og har fått en liten prikk med hvit Nuvo Drop i midten.

Motivet er fra Make it Crafty og jeg har brukt følgende farger:
Hud: E13, 11, 01, 00, 000, R22, 21, 20
Hår: E57, 55, 53, 51, 50
Lilla: BV09, V17, 15, 12
Grønt: G09, YG25, 23, 21
Rosa: RV29, 25, 23, 21
Blått: B37, 34, 32
Grått: C5, 3, 1, 0, N6, 4, 2, 0
Gult: Y38, 32, 11

Som vanlig er jeg raus med limputer. Både under motivet, tekstdie'en øverst og tekstsirkelen er montert på limputer.

Innsider med gavekortholder fra Papirdesign og skrivefelt nederst med stempel fra Norsk Stempelblad. Denne gavekortholderen (brukes jo mest til pengegaver) er noe av det jeg har brukt aller mest av denne våren. Veldig kjekt til konfirmanter og bursdager :-)


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Scrap from your heart #33: konfirmasjon
- Scrappelysts maiutfordring: feiring
- Kreativ Scrappings utfordring #5: bursdag/feiring


4 kommentarer:

  1. Så flott ett kort, herlige farger:) Takk for at du deltar hos Kreativ scrapping:) Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlett
  2. Så herlig kort, og utrolig flotte, glade farger!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett
  3. Herlig og fargerikt kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Elsker fargene, herlig fargerikt, og nydelig fargelagt
    Takk for at du leverte til mai-utfordringen hos Kreativ scrapping.
    DT Linda S

    SvarSlett