mandag 6. mai 2019

Konfirmasjonskort med restepapir og Huldras sommerfugler

Hei! Her kommer et nytt konfirmasjonskort jeg har laget hvor jeg har brukt sommerfugler fra Huldra designstudio og restepapir fra Papirdesign. Det er alltid kjekt å få brukt litt restepapir, selv om jeg absolutt burde bli flinkere til det! Den haugen blir bare større og større..... :-D

Sommerfuglene er farget med Copics og klippet ut. Tag'en under er fra Papirdesign og det orange mønsterarket er fra Kaisercraft. Det passet fint med blomstene fra Prima og sommerfuglene. Så har jeg stanset ut blader fra en blomsterranke fra Rayher i et annet mønsterark, klippet den opp og limt noen få blader innimellom blomstene. Denne blomsterranken er en av mine absolutte favoritter og den blir brukt MYE! :-) Halvperlene er også fra Rayher og de finner du her

Alle kanter er rufset opp for et mer slitt utseende. Teksten er også fra Huldra designstudio (kombinert to stempelplater: sommer og fleksi) og er stanset ut med en bannerdie fra Lawn Fawn. Tekstdie'en på siden er fra Papirdesign. Denne finnes i to størrelser, dette er den minste av de.

Innsider med flere stempler fra Papirdesign og plass til å putte litt penger eller gavekort. Disse slissene er stanset ut med en av die'ene i gavekort-settet til Papirdesign. Dette settet har jeg brukt utrolig mye, her er det flere muligheter til å lage lommer for gavekort. Veldig praktisk! :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar