fredag 10. mai 2019

Konfirmasjonskort - laget til Ett Trykk


Dette kortet skulle blitt publisert i aprilnummeret av Ett Trykk, til skisseutfordringen. Jeg hadde lyst til å lage et kort i litt spreke farger, og gult og turkis er jo rimelig fargesprakende :-) Og jeg synes det ble ganske så kult :-)

Jeg har brukt et eldre mønsterark fra Papirdesign: Din dag, begge sider av arket. Det gule panelet er fra Lawn Fawn: Watercolour wishes. Panelene er stanset ut med Rayher rektangledies, med sømkant rundt. Blomstene er Mathiablomster fra Hobbykunst, de små hvite småknoppene husker jeg ikke hvor er fra. Tekstdie også fra Papirdesign.  

Motivet er et digistempel fr Make it Crafty: Insta Penelope. Dette passer jo godt til en konfirmant! Jeg har brukt følgende farger:
Hud: E13, 11, 01, 00, 000, R22, 21, 20
Hår: E57, 55, 53, 51, 50
Øyne: B37, 34, 32
Turkis: BG78, 49, 45, 53
Gult: Y38, 35, 32, 000
Svart: N10, 6, 4, 2

Innside med pengelomme og tekst fra Norsk Stempelblad. Skrivefelt på den andre siden. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar