torsdag 16. mai 2019

Kort med enhjørning


Hei! Dette kortet er laget til ei jente som digger enhjørninger. Det er visst det kuleste som finnes, og det skjønner jeg jo godt! ;-)


Motivet jeg har brukt heter Magical Unicorn og er fra Your Next Stamp. Passer perfekt til alle små og store som er glad i enhjørninger! Stjernebakgrunnen er en die fra Hero Arts - Star confetti og jeg har lagt acetat bak slik at hele kortet er et ristekort. Jeg har brukt ulike paljetter fra Pretty Pink Posh som riste-elementer. Skyen er en die fra Lawn Fawn - Simply puffy clouds og teksten er fra Huldra Designstudio. "Regnbuen" er laget ved at jeg har stanset ut to ovaler til en ramme. Skyen, teksten og enhjørningen er montert på limputer.
 
I bakgrunnen har jeg brukt mønsterark fra Lawn Fawn - Really ranibow-serien. Enhjørningen er stemplet med grå stempelpute for et mykere uttrykk og er farget med følgende farger:
Rosa: RV29, 25, 23, 21
Gul: YR04, 08, 06, 00
Lilla: V09, 17, 15, 12
Grønn: YG67, 17, 13, 11
Kropp: V01, 00, RV0000

På hornet og hovene har jeg lagt på et lag med Glossy accent, og manen og halen har fått litt glitterlim på seg.

Innside med tekst fra Huldra design. Jeg har satt sammen to stempler, det ene stemplet med Archival Ink - Jet Black og det andre med Distress oxide - Picked raspberry. Jeg har brukt Misti'en for å få stemplene helt rette i forhold til arket og hverandre og stemplet de hver for seg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar