lørdag 10. november 2018

Rosa/lilla julekort!

Her har jeg vært litt vill og gal og laget et julekort i skikkelig knallfarger! Ikke så ofte man ser rosa og lilla julekort! Haha :-D

Til bakgrunnen har jeg brukt Distress oxides i følgende farger: Wilted violet, Picked raspberry og broken china. Har bare blendet de raskt i hverandre, litt uten mål og mening, egentlig. Så har jeg plattet på litt vann her og der for å få litt er liv i Distressen. Det er morsomt med oxides, reagerer skikkelig med vann. Så har jeg lagt på en stensil fra Panduro og smurt struktur paste (akryl paste) over. Etter at det var tørt kunne jeg lime på det store snøfnugget fra Dusty Attic. Dette har jeg hatt liggende i flere år (2-3 år, kan jeg tenke meg...) og bare ventet på å bli brukt. Over snøfnugget har jeg embosset en liten tekst fra Norsk stempelblad i hvitt. 

Selve snøfnugget var opprinnelig grått (chipboard-farge). Dette har jeg malt med Distress Paint Picked fence 2-3 strøk og dyppet i Distress dry glitter til slutt. Det glitrer så fint, men er så vanskelig å få tatt skikkelig bilde av..

Teksten er montert på limputer og eneste pynt er noen blanke gumdrops fra Your Next Stamp.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar