søndag 25. november 2018

Rødt julekort

Hei! I dag vil jeg vise frem rødt julekort. Det er ikke en farge jeg bruker veldig mye, men kommer jo ikke unna det til jul :-)


Mønsterark er fra Papirdesign - Hjem til jul (julekrans), Julehilsen (julehus - bakside) og en rest med Gledelig jul fra en eldre kolleksjon. Motivet er funnet på Pinterest for lenge siden og jeg måtte bare bruke det her :-) Rammen rundt motivet er fra My crafty times, snøfnuggene er fra ulike produsenter (Kaboks, Die-Namics og Martha Stewart). I midten av disse har jeg limt halvperler fra Rayher. Så har jeg malt med litt snømaling her og der. 

"Juleklem" er stempel fra Papirdesign og embosset i hvitt med superfine embossingpulver.

I hjørnet har jeg stanset ut en stor granbardie fra Papirdesign og limt en hvit julestjerne (også fra Papirdesign), rød pyntebær fra Kort og Godt, hvit hug snug, en liten bjelle og litt rød tråd. Malt med litt snømaling her og der.
 
På innsidene er det tekster fra Papirdesign og snøfnugg, som er svakt stemplet, fra Huldra designstudio. Noen utstansede snøfnugg med perler her også.


1 kommentar:

  1. Kjempeflott julekort. Flotte tekster, bilde og ikkje minst julekort i rødt:)

    SvarSlett