lørdag 3. november 2018

Kort til en fisker, bidrag Ett Trykk oktobernummeret

Hei! I dag vil jeg vise frem et kort jeg lagde til Ett Trykk. Det ble publisert i oktobernummeret og skulle være etter en skisse med tema farsdag.

Jeg hadde lyst til å bruke de herlige stemplene til Huldra design og denne teksten på jakt- og fiskeplata passer jo perfekt til min pappa. Han er glad i å være ute i naturen og tar seg gjerne en fisketur så snart anledningen byr seg. 

Fiskene på kortet er enkelt fargelagt med Copics i følgende farger:
C5, 3, 1, BG35, 32, R85, 81

Siden jeg ville ha fokus på teksten ville jeg at bakgrunnen skulle være enkel. Her har jeg brukt Distress Ink i disse fargene: Evergreen bough, Peacock feathers, Broken china og Tumbled glass. Har splattet på litt vann her og der for litt ekstra effekt. 

Jeg stemplet noen luftbobler fra denne stempelplata i de samme fargene og hadde på glossy accent. På noen av boblene hadde jeg også litt glitterlim. Av pynt har jeg kun brukt noen små biter restepapir fra Papirdesign (grått), Pink & Main (grønt/gult) og Doodlebug (helt panel). Noen få enamel dots fra Webster's page og Simple stories. Tekstbanneret er klippet til og montert på limputer.

På innsiden har jeg de samme boblene som på forsiden og nok en tekst fra Huldra design - fra denne stempelplaten.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar