torsdag 8. november 2018

Årets siste(?) bryllupskort

Her kommer årets siste bryllupskort. Det er laget for en stund siden, men jeg har ikke fått lagt det inn i bloggen før nå. Ting Tar Tid noen ganger... :-)

Dette kortet er laget av resteark fra både Papirdesign (bryllupsserien Hell og Lykke) og Pion (My precious daughter). Det blir jo som regel en del rester når man lager kort og da er det kjekt å bruke opp (i hvert fall mest mulig) disse. Det er restepapir for meg selv om det bare er tatt en bit av arket. Her var det et helt halvt ark igjen av Pion-arket og noen mindre biter fra Papirdesign-arkene. Disse passet fint til paneler.

Brudeparet er en die fra Marianne Design, denne er tørrembosset og svertet med Distress Ink Walnut Stain for å få frem detaljene. Så er det montert på limputer på panelet. Rammen rundt er fra Lawn Fawn og har blitt en favoritt hos meg. Bruker denne mye for tiden :-) Hjertene er utstanset fra en die fra Paper Smooches og er egentlig rester de og ;-) Eller er det masse blomster fra WOC og så har jeg brukt en MS-punch på midtpanelet. Perlene husker jeg ikke hvor er fra, teksten er printet ut fra pc'en. Alle kanter er også svertet Walnut Stain.

Panelet med brudeparet er montert med foam-tape for litt dimensjon. Både limputer og foam-tape er mye brukt hos meg! Lager vel nesten ikke et eneste kort uten å bruke minst en av delene :-)

Innsider med stempler fra North Star Design. Hjerter fra Kort og Godt, noen er embosset i gull, andre er annengangsstemplet med Walnut Stain.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar