fredag 16. november 2018

Holiday Pals

Her har jeg laget et kort med de herlige stemplene fra Pretty Pink Posh. Dette settet heter Holiday pals og består av flere elementer. Både dyr, trær, snøfnugg, pakker og andre ting. Her er mulighetene mange til å lage flere ulike typer kort.

Til himmelen har jeg brukt Distress Inks i fargene Black Soot, Chipped Sapphire og Stormy Sky. Jeg ønsket å ha en dyp, mørk farge på himmelen, slik det ofte er på vinteren. Snøfnuggene er fra stempelsettet og er embosset i hvitt med super fine embossingpulver. I midten er det satt en liten diamant fra Rayher. Alle elementene er først fargelagt og så stanset ut med tilhørende dies.

Jeg har farget dyr og trær med Copics i følgende farger:
Trær: G29, 46, 43, 40
Fugl: C5, 3, 1, W2, 1, 00, E33
Hund 1: E33, 31, 30, C3, 1, 00
Hund 2: E27, 25, 33, 31, RV10
Kanin: C3, 1, 00, RV10

Ytterst på trærne har jeg brukt en snøpenn fra Rayher.  

Himmelen har fått et strøk med Wink of Stella glitterpenn. Ikke så lett å ta bilde av, men det skimrer fint i virkeligheten. 

Bakken er stanset ut med kantdies fra Lawn Fawn. Jeg har brukt to ulike fra dette settet. Disse bruker jeg mye for tiden og de kan kombineres i det uendelige. Det fremste panelet er montert på foamtape for litt mer dimensjon. Noen av trærne og dyrene er også montert på limputer for litt 3D-effekt. 

Superenkel innside med tekst fra My Favorite Things (Secret Santa-settet). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar