fredag 2. oktober 2015

Til dåpsbarnet

Her har jeg laget et dåpskort med de fine arkene til Maja Design - Vintage Baby. Disse er jo så kjekke som passer både til gutt og jente (de fleste av de), så kan man bestemme med pynten om det er til guttebaby eller jentebaby :-)

Her har jeg brukt Baby Shower fra Vintage Baby-serien og en restebit fra Sofiero-serien (Exuberance of Flowers in bloom). Har brukt en MS-punch (Eyelet lace) på kanten. Rundt motivet er en ramme fra Marianne Design (Oval frame). Motivet er funnet i Facebookgruppen Digistamp. Har svertet med Distress Ink Pumice Stone langs alle kanter og hatt glitterlim rundt motivet.

Kirsebærblomstene er fra Storyteller, de hvite rosene er fra WOC, knoppene er fra North Star Design. Den rosa sløyfen har jeg også fått tak i hos NSD, den lille smokkecharmsen er fra Korthobby.

Bedre bildet av smokken. Sløyfen er bare knyttet rundt fingrene, to ganger slik at den blir dobbel. Veldig enkelt :-) 

Innsidene er enkle med ca samme oppsett. Midtpanelet er baksiden av det andre mønsterarket. Her har jeg brukt Spellbinders elegant ovals som ramme. Har brukt en ny swirl som bakgrunnsstempel, denne er kjempefin! Dåpsteksten er jeg også veldig glad i :-)


Jeg ønsker å delta i følgende utfordringer med dette kortet:
- Papertake weekly: Take your pick (both technique theme - dry embossing and Product theme - Distress Ink)
- Nordsalten hobbyklubb #125: rosa sløyfe (lag noe med rosa)
- Kreativ Scrapping #10: lag på lag
- Kort o Mania #138: lag på lag
- Hjertebodens oktoberutfordring: noe feminint
- Hobbygarasjen #30: glitter (glitterlim langs kanten på motivet)

1 kommentar: