mandag 27. mai 2019

Takkekort til en lege

For en liten stund siden fikk jeg forespørsel om å lage et takkekort til en lege (kirurg) som hadde utført en liten, men krevende (og nødvendig) operasjon på en jeg kjenner. Her måtte jeg lete litt, for stempler med sykepleiere har jeg, men dette var til en mannlig lege og da ble det litt verre. Fant ikke noen stempler av mannlige leger som passet, fant et par som så ut som smågutter og det syntes jeg også ble feil. Så da måtte jeg bruke det jeg hadde. Fant til slutt ut at jeg kunne bruke noen av stemplene på sykepleier-plata til Art Impressions. Og resultatet ble altså slik:

Her har jeg bare brukt fire stempler som jeg har stemplet litt vilkårlig rundt omkring og så farget med Copics. Jeg har brukt følgende farger:
Rødt: R59, 56, 46
Brunt: E35, 31, 30
Grått: C9, 7, 5, 3, 1, 00
Bakgrunn: BG32, 13, 10

Tusen takk-die'en er fra Papirdesign og passet bra som fokus på dette kortet. Den er montert på høye limputer for å skape litt dimensjon på kortet. Panelet er montert på foamtape. Eneste pynt er noen gumdrops med og uten glitter fra Your Next Stamp.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar