mandag 13. mai 2019

Til en bilglad konfirmant

Et kort laget på bestilling til en av helgens konfirmanter. Her var det bil som skulle stå i fokus og jeg fant et passende motiv på Pinterest.

På dette kortet ble det en del lag på lag og jeg fikk endelig brukt den bølgepappen jeg kjøpte for leeeeeenge siden ;-) (Mindre riller enn på vanlig bølgepapp) Mønsterark er fra Papirdesign, en mix av flere serier. Det som det står konfirmant på har jeg spinket og spart på og er mange år gammelt. Kan liksom ikke bruke det opp! :-) Tekstdie fra Papirdesign, skocharm fra Korthobby, tannhjul fra Korthobby og Tim Holtz, navn og dato er skrevet med Dymo og stiftet på. Bannerpanelet under motivet er stanset ut med en die fra Rayher, her har jeg kuttet bort bølgekanten rundt. 

Som vanlig har jeg brukt både foamtape og limputer her og der for ekstra dimensjon.

Innsider med gavekortholder. Pengegaver er jo det det går mest i til konfirmantene og er det folk flest vil ha når de bestiller kort. Dette settet fra Papirdesign er noe av det jeg har brukt desidert mest av denne våren. 

Jeg har stanset ut denne lomma to ganger og limt de sammen. Da er det lettere å putte penger nedi. Kortet bygger jo da en del inni så derfor har jeg laget en rygg på kortet. Dette er ikke et kort man sender i posten, det hadde blitt dyrt! :-)



Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Papirdesigns maiutfordring: fest
- Kreativ Scrappings utfordring #5: bursdag/feiring
- Scrap from your heart #33: konfirmasjon
- Scrappelysts maiutfordring: feiring


6 kommentarer:

  1. Så fint, personlig og maskulint konfirmasjonskort :-) Takk for at du deltar hos Papirdesign :-) Hilsen DT Rita

    SvarSlett
  2. Så kult kort - tror jammen jeg også har brukt den bilen til kort ;)
    Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  3. Knall tøft konfirmasjonskort :)
    Takk for at du deltar hos kreativ Scrapping
    Klem fra DT Inger Marie

    SvarSlett
  4. Superflott kort, herlig detaljer:) Takk for at du deltar hos Kreativ scrapping:) Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlett
  5. Så stilig kort med tøffe detaljer! Takk for at du deltar hos Papirdesign! Hilsen DTAnn Kristin

    SvarSlett
  6. Knallkult konfirmasjonskort.
    Tøffe detaljer.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett