onsdag 15. mai 2019

Konfirmasjonskort til en håndballspiller

Hei! Dette kortet ble laget på bestilling og ønsket var håndballtema. Gøy at flere gutter også spiller håndball, synes jeg. Og heldigvis hadde jeg den perfekte die'en :-)

Her har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign fra flere serier. Die fra Dixi crafts. De har mange flotte figurdies, både gutter og jenter til håndball, fotball og andre temaer. :-) Tall fra Scrapmagasinet og bokstaver fra Altenew. "Til konfirmanten" er en lånt die fra Nellie Snellen. Likte godt størrelsen på denne, så mye mulig jeg må handle inn denne selv senere ;-)

Limputer er brukt under motivet og den øverste teksten. Jeg er veldig glad i limputer og bruker det på så godt som alle kort jeg lager. Det gir litt ekstra dimensjon :-)

Innsider med plass til penger øverst. Gavekortsettet fra Papirdesign har jeg brukt utrolig mye denne våren! Tekstene er også fra Papirdesign :-)



Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Papirdesigns maiutfordring: fest
- Kreativ Scrappings utfordring #5: bursdag/feiring
- Scrap from your heart utfordring #33: konfirmasjon
- Scrappelysts maiutfordring: feiring


5 kommentarer:

  1. Så fint og personlig kort til konfirmanten. Takk for at du deltar hos Papirdesign :-) hilsen DT Rita

    SvarSlett
  2. Flott konfirmasjonskort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst og Papirdesign.

    SvarSlett
  3. Superflott kort:) Takk for at du deltar i vår utfordring hos Kreativ scrapping:) Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlett
  4. Kjempestilig og personlig konfirmasjonskort! Takk for at du deltar hos Papirdesign! Hilsen DTAnn Kristin

    SvarSlett
  5. Tøft konfirmantkort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett