mandag 6. august 2018

Kort til en kul sykepleier

Her har jeg laget et kort med maaaange lag og detaljer. Sykepleierstempel fra Art Impression og mønsterark fra Kaisercraft.

Arkpakken med mønsterark inneholder 40 ark med ulike design (to og to like + fire die cut-sider) så med denne kan man lage maaange kort! På dette kortet har jeg brukt 4 ulike ark fra pakken. De store blomstene er klippet ut og bøyd litt i kantene. 

Ellers har jeg brukt dies fra Rayher: banner og doily. Doily'en har jeg klippet opp litt og limt på slik at den synes litt mer under motivet. Rundt selve motivet har jeg brukt en die fra Avery Elle - Wonky squares. Denne lager en sømkant rundt motivet. En flott ramme som gjør akkurat passe mye ut av seg. Bling fra Rayher og hvite Mathiablomster har jeg også brukt.

Motivet er farget med Copics i følgende farger:
Hud: E13, 11, 01, 00, 0000, R21, 20, Y15, 11
Hår: E49, 47, 44, 42 - E47, 44, 42, W5, 3, 1
Klær: BG75, 72, 70, C3, 1, 00
Stol/bord: E49, 25, 23 - E57, 55, 53
Kopp: C7, 5, 3
Skygge: C9, 7, 5
Bakgrunn: W1, 00 

Under motivet har jeg stanset ut bannere med et annnet sett med dies fra Rayher. Dette settet bruker jeg masse! Her ser man også litt av doily'en som jeg har stanset ut fra det ene mønsterarket.

På innsidene har jeg stemplet et par tekster fra stempelsettet, stanset ut skrivefelt med den største die'en fra settet med bannerdies og limt på en av die cut'ene fra arkpakken. Noen få bling til pynt.

Baksiden med personlig stempel og litt flere bannere.



1 kommentar: