torsdag 9. august 2018

Håp i hengende snøre!

Her er et kort med disse kule fiskene fra Huldra designstudio! Ville ha de i friske, sterke farger og med litt sjøbakgrunn ble jeg ganske fornøyd :-)

Stempetsettet kan du finne her. Jeg har brukt en bakgrunnsdie fra Avery Elle (Waves), denne har jeg stanset ut og brukt som stensil. Over har jeg svertet med Distress Ink i blåtoner (Stormy sky, Faded jeans, Broken china, Peacock feathers og Tumbled glass). Her og der har jeg stemplet luftbobler i noen av de samme fargene (flest med annengangsstempling). Rammen er fra Lawn Fawn (Stitched scalloped rectangle frames) og er stanset ut i Bazzill. 

Fiskene er farget med Copics i følgende farger:
Fisk til venstre: G28, YG25, Y02, 08
Y08, 17, YR16, 18, E09
Fisk til høyre: E08, YR16, 18, Y17, 08, 02
RV69, 09, 04, 02
Krok: C7, 5, 3, 1

Øynene på fiskene har fått et lag med Glossy accent for litt blank effekt :-)

Fiskene er limt på med limputer for ekstra dimensjon. Det er også hele panelet med rammen. Det synes imidlertid ikke så godt på bildene. Teksten er embosset i svart.

Innside med skrivefelt. Her er tekstene bare stemplet vanlig med Archival Ink.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar