onsdag 1. mai 2019

CMN #107: Alt er lov (nolines eller sarte farger) - team 2

Det er klart for litt inspirasjon til den pågående utfordringen hos Copic Marker Norge igjen. Du kan komme direkte til utfordringen her



I år har vi valgt å ha alle utfordringene helt åpne, alt er lov! Om du har lyst til å følge temaet vi DT'ene har, gir det deg et ekstra lodd og dermed større vinnersjanse! :-) Denne måneden har vi valgt no-lines eller sarte farger. Mitt bidrag er forsåvidt begge deler. Syntes det passet med friske vårlige farger nå :-)

Jeg har valgt å lage et staffelikort denne gangen med rammedies fra Lifestyle crafts. Stempelet er fra LDRS Polkadoodles og heter Just for you Winnie. Fargene jeg har brukt er ramset opp nederst. Motivet er stanset ut med die fra LDRS og mønsterark er fra samme produsent. Har brukt et sett som heter Sugar Blossom. Det finnes også i et kit med flere stempler her

Jeg har brukt blomster fra WOC og Hobbykunst (de hvite Mathiarosene). Bladene er en blomsterranke fra Rayher som jeg har klippet opp i mindre deler. Har stanset ut i hvitt og to grønnfarger.

Under motivet kan man så vidt skimte en doily, denne er også fra Rayher. Rundt motivet har jeg strødd litt Fran Tage Shabby white og smeltet med varmepistol. Teksten er fra Huldra designstudio og er stemplet med Archival Jet Black og Distress Ink Tattered Rose.

Motivet er stemplet med Memento Desert Sand og fargelagt med følgende farger:
Hud: E04, 13, 11, 01, 000, R21, 20
Hår: E55, 53, 51, 50, 11
Gult: YR14, Y38, 35, 32, 15, 11, 00
Rosa: RV29, 25, 23, 21
Grønt: YG67, 63, 61
Blått: B23, 21 (bakgrunn: B000, 0000)
Konvolutt: W3, 1, 00



1 kommentar: