torsdag 23. mai 2019

Nytt kort til konfirmanten

Denne våren har jeg laget masse konfirmasjonskort, mange av de på bestilling. Det synes jeg er moro, jeg prøver å få kortene til å passe til mottaker med interesse, hobby, farger og annet. Denne gangen var det til en som spiller ishockey og heldigvis hadde jeg et stempel som passet perfekt :-)

Mønsterarkene er fra Papirdesign, det samme er tekstdie'en og stjernesirkelen. Charms fra Korthobby og bannerdie fra Rayher. Den firkantede rammen rundt panelet bak har jeg lånt og vet derfor ikke hvor denne er fra. Stempelet er fra North Star Design og er embosset i svart og så har jeg svertet med Distress i bakgrunnen (Broken china, Faded jeans, Mustard seed og Squeezed lemonade). 

Innsider med pengelomme og stempel fra Papirdesign


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Scrappelysts maiutfordring: feiring
- Papirdesigns maiutfordring: fest
- Scrap from your heart: konfirmasjon
- Kreativ Scrapping: feiring

4 kommentarer:

  1. Superflott kort, Herlige farger:) Takk for at du deltar hos Kreativ scrapping:) Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlett
  2. Så stilig ishockey-kort ( har en sønn som spiller hockey, og er ishockeygal selv, så det falt i smak hos meg også). Takk for at du deltar hos Papirdesign. Hilsen DT Rita

    SvarSlett
  3. Kjempestilig og personlig konfirmasjonskort! Gøy med mange bestillinger da! Takk for at du deltar hos Papirdesign! Hilsen DTAnn Kristin

    SvarSlett
  4. Så tøft og personlig konfirmantkort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett